De ce este buna spirulina

bioportal_logo_cuibus_blogCând eram în școală mama mă silea să iau pastile de spirulină. Nu înțelegeam de ce trebuie să fac asta, care sunt beneficiile ei și mai ales de ce avea gustul acela neplăcut. Evident, perioada a trecut și s-a făcut uitată spirulina în casa noastră. Cred ca au trecut în jur de 16 ani de atunci și iată că eu m-am reîntors către acest minunat aliment. Acum îi înțeleg rostul și beneficiile pe care mi le aduce odată cu consumarea ei. Mi-e foarte ușor să o procur și totodată iubesc cumpărăturile online.
Am să-i fac o scurtă prezentare în cazul în care sunteți curioși de ce anume aduce cu sine acest aliment. Spirulina este o “algă” naturală (cyanbacteria) sub formă de pulbere, care are un aport incredibil de mare de proteine și nutrienți. Este compusă în mare parte din proteine și aminoacizi esențiali, iar acest aliment este recomandat persoanelor care decid să devină și să rămână vegetariani, pentru conținutul său ridicat de fier natural.
Concentrația mare de proteine si fier, de asemenea, îl fac ideal în timpul sarcinii, după o intervenție chirurgicală sau oricând sistemul imunitar are nevoie de un impuls. Apropo de acest fapt, am avut o perioadă în care sistemul imunitar a fost la pământ și am reușit să-l redresez foarte bine cu aceste produse: Spirulina capsule și Spirulina cu cătină. Spirulina este 65% proteine și aminoacizi, inclusiv acizi grași esențiali din gama acid linolenic care a a atras atenția pentru proprietatile sale anti-inflamatorii, mai ales atunci când este consumat împreună cu suplimente Omega-3 de calitate.
Conform http://umm.edu/health/medical/altmed/supplement/spirulina spirulina are un cnținut extrem de mare în clorofila ce ajută la eliminarea toxinelor din sânge și stimulează sistemul imunitar. Spirulina are o concentrație foarte mare de fier și este excelentă de consumat în timpul sarcinii dar și pentru cei cu anemie. Aceast nu provoacă constipație.
Spirulina este o bună sursă de alte elemente nutritive: vitamine B-1 (tiamina), B-2 (riboflavina), B-3 (nicotinamida), B-6 (piridoxina), B-9 (acid folic), vitamina C, vitamina D, vitamina A și vitamina E. De asemenea, este o sursă de potasiu, calciu, crom, cupru, fier, magneziu, mangan, fosfor, seleniu, sodiu si zinc.
Sper că v-am convins câtuși de puțin despre proprietățile uimitoare ale acestui aliment. Îmi doresc ca lumea să conștientizeze importanța unui stil de viață sănătos. Pe portalul bioportal.ro mai găsiți pe lângă spirulina și ulei de argan,  cafea verde și alte produse utile pentru o alimentație sănătoasă.

(Visited 8 times, 1 visits today)

Nu ratați:

Tweets

Follow @cuibus on twitter.

Varanul Written by:

Leave a Reply

Fi primul care comentează !

Notify of
avatar
wpDiscuz