De ce sa nu sarim peste micul dejun

alimentatie_sanatoasa_mic_dejun_breakfast_cuibus_transilvaniaM-am gândit să ofer câteva informații utile pentru cei care au prostul obicei de a salta micul dejun, se știu ei care sunt:P. Știu că mulți dintre voi vă treziți greu dimineața, și eu sunt unul dintre ei, dar nu este o scuză bună pentru a ne distruge stomacul și metabolismul. După o noapte de 6-9 ore de somn depinde de fiecare cum se simte mai bine, corpul nostru are nevoie de energie. Dacă mulți se bazează pe faptul că ei au mâncat mult la cină greșesc amarnic, deoarece orice am fi mâncat după 8-10 ore de obicei nu mai rămâne nimic în stomac și acesta începe să-și ceară benzina. Creierul are nevoie mare de glucide, doar că noi de dimineață îl pedepsim și apoi ne plângem.. ioi mă doare capul, ioi nu am energie deloc sau alte problemuțe care pot apărea.

Mai jos o să vă enumăr câteva sfaturi referitoare la micul dejun:

– așa cum soarele ne luminează ziua și noi trebuie să oferim corpului energia de care are nevoie pentru a începe ziua cât mai bine din toate punctele de vedere

– micul dejun pe lângă energia care o primim oferă și un semnal corpului că trebuie să-și pornească motoarele să iasă din starea de somnolență

– dacă mâncați cum trebuie la micul dejun, veți mânca mai puțin la prânz, și astfel starea de somnolență, care apare inevitabil când consumăm cantitați mari de alimente, se va diminua considerabil

– nu consumați niciodată cereale cu lapte, chiar dacă reclamele americane vă întoxică cu acestea zi de zi, evitați acestă combinație nefericită care poate creste riscul de cancer, pentru că oferim laptele ca un substrat perfect pentru aflatoxinele din cereale

– niște fructe nu strică niciodată dimineața

– cui nu-i plac dulciurile? uite că la micul dejun este chiar recomandat să consumați cremă de alune, miere, magiun, croissant cu ciocolata ș.a.

– multe cercetări au demonstrat că cei care trec peste micul dejun prezintă un risc mai ridicat pentru a dezvolta diabet, atac de cord sau să devină obezi.

Oricum eu nu plec nemâncat de acasă chiar dacă e 4 noaptea și trebuie să plec undeva tot înfulec ceva:D. Dacă chiar sunteți în întârziere și luați un taxi puteți să mâncați un croisant, niște fructe, alune etc.

Pentru cei care vor să afle mai multe detalii despre nutriția umană pot să participe la cursul online de la Universitatea din Florida – Fundamentals of Human Nutrition realizat de către Dr. Kristina von Castel-Roberts .

Pentru cei care vor să verifice la sânge câte calorii, câte vitamine consumă zi de zi pot să folosească aplicația celor de la Supertracker

(Visited 10 times, 1 visits today)

Tweets

Follow @cuibus on twitter.

Cuibus Written by:

Photo, Food, Wine, Travel, Globetrotter, "U" Cluj, Dacia, Cluj-Napoca, Transilvania, Freelancer

Leave a Reply

avatar

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  Subscribe  
Notify of