Lansare de carte – LARISA TOADER
Cărtureşti Cluj şi Editura Universul Juridic vă invită la o altfel de lansare: cu ocazia prezentării cărţii sale, Larisa Toader va ţine un curs gratuit pe tema Cum organizezi eficient un eveniment de presă? La acesta pot participa jurnaliştii locali, participanţii la workshop-urile “Buticul de PR” şi, în funcţie de spaţiul disponibil (cu condiţia confirmării prealabile pe adresa gelu.jilavu@russenart.ro – prenume, nume, telefon si adresa de e-mail), studenţii sau specialiştii de relaţii publice clujeni.
Evenimentul va avea loc luni, 18 octombrie 2010, la ora 12 in ceainaria librăriei Cărtureşti din Iulius Mall. Vă aşteptăm cu drag!
Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz este prima carte cu informatii practice din domeniul comunicarii, adresandu-se tuturor celor care doresc informatii concrete despre activitatea specialiştilor in relaţii publice, fie că sunt manageri, jurnalisti, reprezentanti ai ONG-urilor sau studenti. Cartea şi-a propus să ofere cititorilor o prezentare reală a activităţii din agenţiile şi departamentele de relaţii publice, fiind in acelasi timp un instrument de promovare neconventionala pentru parteneri. Totodata, este prima carte publicitară din domeniul comunicarii, beneficiind de sprijinul a peste 20 de parteneri, din diferite domenii de activitate.
Lucrarea este primul volum dintr-un proiect mai amplu, intitulat „Buticul de PR” si este scrisă într-un limbaj accesibil, familiar, fără termeni academici, cuprinzând informaţii detaliate despre stilul de lucru şi principalele instrumente folosite în relaţia cu presa, în cadrul agenţiilor de comunicare. Alături de studiile de caz, în cadrul fiecărui capitol există câte o rubrică specială intitulata De-ale lui Stan Patitu, cu sfaturi practice şi soluţii la probleme des întâlnite în activitatea de relaţii publice.
Larisa Toader este Managing Director la Russenart Communications şi principalul trainer al cursurilor din seria “Buticul de PR”. Are o experienţă de 10 ani în comunicare şi relaţii publice, din care 7 ani în agenţii de PR româneşti şi multinaţionale, ocupând în ultimii 3 ani diverse poziţii manageriale.
Datorită activităţii desfăşurate în mai multe companii a dobândit o cunoaştere aprofundată a diferitelor stiluri de lucru şi instrumente folosite atât pe piaţa românească de relaţii publice, cât şi pe cea internaţională.
A lucrat atât în agenţii multinaţionale (Ogilvy, Leo Burnett – prin Starlink, Civitas Global Ketchum), cât şi în agenţii de comunicare româneşti (Prais Corporate Communications), sau în instituţii de stat (Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA)..