Vor disparea advetorialele?
De curând cei de la Google au făcut publice prin vocea lui Matt Cutts unele modificări care vor apărea în scurt timp. Cele mai importante noutăți vor fi după cum urmează:
- va apărea versiunea Penguin 2.0 – actualizarea Penguin vizează site-urile care folosesc instrumente de spam pentru a crea backlink-uri.
- advetorialele nu vor mai avea impact asupra PageRank-ului – dacă achiziționați advertoriale doar pentru a obține backlink, acest lucru ar putea avea o influență negativă asupra dumneavoastră
- Google va fi mai atent la spamuri
- rețelele de linkuri vor deveni mai puțin atractive
- Google va analiza mai bine backlink-urile – influența Forum – Link-urilor de profil ar putea deveni mult mai mică, în timp ce valoarea link-urilor editoriale va crește.
- o mai bună gestiune a site-urilor hack-uite – Google lucrează la un sistem mai bun de a detecta site-uri sparte și de asemenea, se va îmbunătăți comunicarea cu webmasteri site-urilor sparte.
- site-urile mai influente vor avea un plus la rank – Google plănuiește să dea un plus site-urilor de nișă care au o autoritate în categoria lor.
- mai puține grupuri de domenii – Matt Cutts a spus că numărul de clustere pe același domeniu de pe pagina Google ar trebui să se diminueze în acest.
Ce mi-a atras atenția în mod deosebit a fost partea referitoare la advetoriale, sunt curios de impactul care îl va avea modificările aduse de cei de la Google și în special cum se vor adapta agențiile care jonbglau cum doreau pagerankul cu advetorialele. Dacă acest lucru chiar nu va mai avea nici un efect asupra PageRankului oare vor dispărea advetorialele?
Mai jos puteți vedea videoclipul cu Matt Cutts:
Subscribe
0 Comments