Sesizari la Protectia Consumatorului
Începând cu data de 06 ianuarie 2013, Autoritatea Naționala pentru Protecția Consumatorilor va pune la dispoziția consumatorilor TELEFONUL CONSUMATORULUI INFOCONS – 021 9551 pentru a obține informatii referitoare la modul în care se pot face sesizări sau reclamații cu privire la produsele și/sau serviciile achiziționate și/sau prestate.Operatorii economici au obligația să afișeze placheta care să conțina următoarele informații: *Sursa foto: sxc.hu*
* TELEFONUL CONSUMATORULUI INFOCONS – 021 9551, linie telefonică cu tarif normal;
* adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecția consumatorilor și comisariatelor județene pentru protecția consumatorilor, în a căror rază teritorială se află operatorul economic;
* adresa site-ului Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor: www.anpc.gov.ro
Placheta poate fi descarcată gratuit de pe pagina de internet a ANPC, accesand link-ul.