Cum ne ajută o tipografie – Global Print
Tipografia este pur și simplu modul în care arată cuvintele în mediul digital sau tipărit:modul în care sunt plasate și aranjate cuvintele în raport cu restul textului și cu orice alte elemente de conținut, cum ar fi interfața cu utilizatorul,culoarea sau imaginile.
Alegerea și plasarea textului nu este doar pentru a crea un stil frumos, ușor de utilizat, ușor de citit. Diferitele elemente tipografice – inclusiv fonturi şi culori – lucrează împreună pentru a ajuta la producerea unui conținut eficient de marketing.
Tipografia se referă la organizarea de forme. O tipografie bună cum este Global Print organizează aceste forme în așa fel încât să facă ceea ce intenționează să facă – să comunice mesajul – cu cea mai mică cantitate de interferență.
O tipografie bună creează o identitate tipografică, care lucrează atât la nivel conștient, cât și la nivel subconștient, pentru a întări marca, experiența utilizatorului și mesajele.
Cât de mult vă poate oferi o tipografie?
Să ne uităm la un singur element tipografic: textura, referindu-ne la un grup de caractere, litere și numere care au același design. Există sondaje care ne arată faptul că alegerea tipului de text afectează modul în care oamenii se simt în legătură cu conținutul. Oamenii asociază modul în care arată un cuvânt – cu alte cuvinte, contextul vizual – cu ceea ce cred că spune și ce simt despre el. Elementele tipografice influențează direct modul în care consumatorii gândesc și simt.
Tipografia Global Print vă poate ajuta să faceți două lucruri principale:
-Reprezintă brandul, cu un stil care se potrivește și întărește vocea și identitatea mărcii.
-Vă ajut să comunicați mesajul, inclusiv pentru a vă asigura că toate cuvintele sunt citite și înțelese rapid și ușor. Oferă atracții vizuale, păstrând interesul spectatorilor și acțiunile de inspirație.
Ce face tipografia Global Print?
Are grijă de contrastul culorilor
Contrastul bun al culorilor poate părea un concept elementar, dar unele lucruri le puteți observa cu ușurință în selectarea culorilor pentru tipografia și designul general.
Contrastul nu se obține doar prin găsirea a două culori diferite. Doar pentru că două culori sunt diferite nu înseamnă că vor oferi un contrast bun dacă valoarea lor este aceeași. O tipografie are experienţa şi vă poate ajuta.
Dimensiunea textului
Designul de imprimare într-o tipografie și designul web diferă aici – în principal datorită mediilor diferite.
În designul tipărit, fontul este extreme de important deoarece trebuie să nu fie nici prea mic pentru cititori dar nici prea mare.
Spaţiul dintre rânduri
Spațiul alb, sau spațiul negativ, este spațiul dintre elementele dintr-o compoziție. Dacă tipografia dvs. optează pentru spaţii dense și prea apropiate împreună, conținutul dvs. va deveni dificil de citit. O bună tipografie va ştii ce are de făcut şi se va adapta cerinţelor dvs.
Importanța tipografiei în tipărire este deseori neglijată. Tipografia este extrem de importantă în materialele tipărite, fie că este vorba de un prospect sau de un poster, materialele de imprimare trebuie să fie ușor de citit. Acest lucru face că arta tipografiei să fie imperativă pentru a face cuvintele dvs să prindă viață.
.