Externe,  Gastronomie,  Industria Alimentara

Food Revolution Day 2012

Ziua Revoluției Alimentare 2012 este prima manifestare alimentară la nivel mondial inițiată de cunoscutul Jamie Oliver, pentru a evidenția suportul nostru față de educația alimentară pentru a avea o viață mai bună.
Așa cum știm cu toții noile generații au din ce în ce mai multe probleme de sănătate din cauza unei alimentații proaste. Prin acest demers se vrea o educație despre alimente în școli, universități, comunități, intreprinderi și la toți oamenii care sunt mai puțin informați sau nu au posibilitatea de a avea informații necesare pentru a alege produsele de calitate pentru sănătatea lor și a urmașilor lor.

Această Revoluție vrea să educe, să împuternicească și să inspire oamenii de pretutindeni să se revolte pentru mâncarea adevărată.
Ziua Revoluției Alimentare va avea loc sâmbătă, în 19 mai 2012.
Toate fondurile care vor fi strânse vor fi direcționate pentru proiectele locale și naționale de impact din întreaga lume.
Cine dorește să se implice pe plan local o poate face înscriindu-se pe site-ul oficial al manifestației. În data de 3 aprilie se va lansa site-ul complet, iar cei înregistrați vor afla primii despre evenimente, informații și alte resurse. Mi-ar plăcea ca și clujenii, în special oameni cunoscuți din domeniul alimentar sau bloggeri pasionați de acest domeniu (Adi Hădean, Teo kitchen, Andrei Crivat, Emil Tamas ) să fie implicați pentru această zi de sensibilizare a românilor mai puțin informați.

Puteți aplica și pentru a fi Food Revolution Day Ambassador sau pentru a va implica în realizarea acestui eveniment în zona voastră.
Mai multe detalii puteți găsi aici: foodrevolutionday.com.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

… [Trackback]…

[…] Find More Informations here: cuibus.ro/blog/food-revolution-day-2012.html […]…

Alin

Imi place de Jamie Oliver, are emisiuni frumoase si ai ce invata de la el. Pacat ca lumea continua sa-si procure alimentele din lanturile mari de magazine, in loc sa mearga la piata si sa-si cumpere mincare de provenienta locala, sau cel putin nationala.