No bra day – Boobstagram
De ce No bra day?
Pentru că Lupta împotriva cancerului este de lungă durată; progresele sunt reale, dar rezultatele apar destul de lent în comparație cu alte boli, chiar dacă se investesc resurse considerabile, umane și financiare.
Chiar toți nu cred că putem să devenim doftori, dar putem cu toții ajuta la sprijinirea celor care luptă împotriva acestei boli. Pentru a face o campanie diferită și de impact a apărut Boobstagram – o campanie de prevenire a cancerului într-un mod distractiv. Prin această campanie se va încerca sensibilizarea și celor mai tineri prin cele mai noi tehnologii.
Există mai multe tipuri de prevenție:
– Prevenția primară care vizează comportamente nesănătoase
– Prevenirea secundară, care promovează depistarea precoce a bolii, atunci când medicamentul poate fi mult mai eficient în tratarea lui.
Aceasta este ideea Boobstagram pe care fondatorul Julien GLT și sociologul Lionel Pourtau încearcă să o promoveze cât mai mult pe rețelele de scializare pentru a sensibiliza și persoanele mai tinere.
Frumusețe, îndrăzneală, originalitate, indiferent de mijloacele folosite important este ca obiectivul să fie îndeplinit: To stay alive = Pentru a rămâne în viață..